joi, 14 ianuarie 2010

Poezii

Biscuiti

Daca m-am asezat jos

Greu ma mai ridici

Incep sa ma uit pe geam

Sau sa mananc biscuiti.

Amintirea ta calda

Nu-mi da voie sa plec

Si chiar daca as pleca

Tot de tine as da.

Nu stiu cum reusesti de fiecare data

Sa ramai peste tot :

Pe-o foaie mazgalita, pe-un cotor de mar,

Pe camasa mea, sau pe cutitul tau ..

Nu stiu cum reusesti..

Langa mine nu.

Vointa

In seara asta m-am decis:

Scriu poezii.

Voi aborda o gama bogata de teme sublime

Si ma voi referi in mod explicit la tine.

Chiar daca cineva va bate la usa, cine stie..

Ii voi explica cum pot eu mai bine ca,

In seara asta m-am decis :

Scriu poezii.

Piatra

Daca-ti promit ca peste un an voi veni,

Ma astepti?

Spune-mi, ma astepti?

Daca-ti spun ca voi traversa Marea Nordului

Si ca pe timp de furtuna, ii voi invoca pe Thor si pe Odin

Ranjind la ei tocmai din varful catargului..

Ma astepti ?

Daca ma voi rataci pe o calota glaciara

Si prabusit cu fata-n zapada, voi ingheta.

Vei veni sa ma cauti ?

Spune-mi, vei veni ?

Ea

Ea ? era cosmetizata..

Confectionata si mascata.

Parea adevarata,

Dar toata lumea, de fapt

O stia.

Tu ? tu citesti si intelegi

Fara sa vrei intelegi

Fara sa vreau intelegi.

Clipe limita durere in inima.

Te simt ca pe o arsura.

Cum poti face din timp moment ?

Lasa-ma sa mor – te las sa mori.

Te aud si deja imi intru in rolul de om

Vesel, nevinovat, impacat.

Ai grija de copii,

Ai grija si de diavoli.

Tot ce-i frumos are ceva diavolesc

Tot ce-i bum are ceva dracesc.

Dumnezeu e intr-un patut…

Cineva il leagana din umbra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu