luni, 7 octombrie 2013

Era o dupa-amiaza de iulie. Canicula trecuse si soarele de-abia coborase dupa blocuri lasand in urma umbra si o senzatie placuta de liniste pe care o ghiceai la toti oamenii care se incumetau in sfarsit sa iasa din apartamente macar pana la scara unde incepeau tot felul de activitati. Inca de dimineata imi pusesem in minte s-o iau pe prietena mea de la maica-sa si sa facem o baie la Ciorbesti. Ei nu i-am zis nimic, fiindca vreau sa fie o surpriza. Imi place s-o vad cum se lumineaza deodata la fata atunci cand aude o propunere care i se pare extraordinara. Cateodata se bucura asa de tare ca mi se arunca in brate si ma strange tare pana cand trebuie sa o desprind deget cu deget si sa o asez la loc ca sa pot sa-i povestesc mai departe. Asa mi-am petrecut dimineata, pe balcon, cu tigarile si cu o bere alaturi, cu o carte in mana si cu gandul la ea. Ai mei erau plecati pana la parintii lui maica-mea dar Dacia mi-era promisa pe dupa-amiaza. Ceasul se facuse 3 fara un sfert si incepeam sa intru la idei tocmai cand ii vad intrand in parcare. Zic "buuun", arunc cartea, ascund tigarile si ma apuc sa-mi pun in rucsac cateva lucruri necesare pentru scaldat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu