duminică, 9 octombrie 2011

maria popescu

o iubesc pe maria popescu
mi-o imaginez in fel si chip
eu nu sunt ca voi, ca tot restu
eu o iubesc pe maria popescu

voi tot ce faceti e sa barfiti
vi se pare-amuzant, credeti ca stiti
ca maria-i usoara, ca maria-i o proasta
pe mine nu ma intereseaza parerea voastra

ce-nseamna pentru mine maria popescu?
e ca o floare, un simbol, un spectru
seara de seara adorm cu ea in gand
iar ziua-mi ghideaza pasii mergand

daca vreodata nu-s sigur pe mine,
vine maria si-mi spune ca-i bine
daca vreodata nu stiu ce sa zic
iar vine ea si-mi da un sarut

asa ca voi si cu tabara voastra
n-aveti decat sa vorbiti, ce ma doare
cand voi ramaneti cu ochii-n soare
eu ma-ntalnesc cu maria-n parcare

o iubesc pe maria popescu
si-i dau telefon chiar acum
chiar daca-i noaptea tarziu, suna, e bun
o iubesc nebuneste si-am sa i-o spun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu